محل تبلیغات شما

 شاداب سازی درونی و معنوی در مدارس

الف- تربیت معنوی و دینی ( آشنایی با لطافت طبیعی و . . . )

تربیت روحی و معنوی نوجوانان باید از آغاز حیات آنان مد نظر گرفته شود . چون در سنین نوجوانی می خواهند هویت

شخصی پیدا کنند کم کم از والدین خود جدایی بیشتری پیدا می کنندووابستگی کمتری می یابند وباعث میشود

هدایت معنوی ویژگی خاصی پیدا کند . آشنایی با لطافت طبیعت  ( آب و هوا و آفتاب و کوه و دریا و . . . )  نشاط و

شادابی را با ادراک طبیعت خداوندی به دست دهد که  نوجوان با دیدن هر یک از ابعاد طبیعت با دیدن یک گل

احساس لذت و شادمانی کند .

ب- شرکت دادن نوجوانان در فعالیت های گروهی

ج- جذب مشارکت دانش آموزان در اداره مدارس

شکی نیست که  یکی  از  وظایف  مهم  تربیتی  مدیریت مدارس تشویق نوجوانان  به مشارکت و تعاون در همه امور

است و آنان می توانند با تدوین برنامه های مناسب به جلب  مشارکت دانش آموزان در امورمختلف مدرسه  اقدام

کنند و این موضوع می تواند به احساس مفید بودن و دور شدن از انزوا و کسالت در نوجوانان کمک کند .

 

آیا محیط مدرسه محیطی شادو پرنشاط است؟

چگونه مدرسه با نشاط می شوند ؟ 

عوامل مؤثر بر شور و نشاط دانش آموزان

معنوی ,نوجوانان ,مشارکت ,کند ,پیدا ,دانش ,مشارکت دانش ,دانش آموزان ,و معنوی ,آموزان در ,مهم  تربیتی  مدیریت

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها